Apologize - Timbaland

I'm holding on your rope, 抓住你思绪

Got me ten feet off the ground 我的心跟随你起飞

I'm hearing what you say but I just can't make a sound 听懂了你的言语我却只能绝望沉默

You tell me that you need me 你说我曾是你的山盟海誓

Then you go and cut me down, but wait 但你却离我而去,能否放慢脚步。。。

You tell me that you're sorry 不说你的歉意是那么苍白无力

Didn't think I'd turn around, and say... 你不认为我会有所改变,然后说。。。

It's too late to apologize, it's too late 对不起已是太迟,真的太迟

I said it's too late to apologize, it's too late 我说过现在已是太迟,真的太迟

I'd take another chance, take a fall 请给我再一次爱你的机会,我宁愿承受失败

Take a shot for you 我宁愿再一次为你受到伤害

And I need you like a heart needs a beat 我需要你就像心需要一次又一次的跳动

But it's nothing new 其实这并无新意

I loved you with a fire red- 曾经对你炉火般的热情

Now it's turning blue, and you say... 现已变得那么纯淡,可你还在迟疑

"Sorry" like the angel heaven let me think was you 你的道歉对我而言恰似天使天堂的虚幻

But I'm afraid... 但我想恐怕

It's too late to apologize, it's too late 对不起你说得太迟,真的太迟

I said it's too late to apologize, it's too late 我说过现在已是太迟,真的太迟

It's too late to apologize, it's too late 你的道歉来得太迟,真的太迟

I said it's too late to apologize, it's too late 我说过现在已是太迟,真的太迟

It's too late to apologize, yeah 对不起你说得来得太迟,真的太迟

I said it's too late to apologize, yeah- 我说过现在已经太迟,真的太迟

I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground... 让我抓住你思绪,心向你飞驰

 

 

评论

anan301

我来自火星,我是一个矛盾体。